ଲାଇଫ ଷ୍ଟାଇଲ

ସକାଳୁ ଉଠି କରନ୍ତୁ ଏସବୁ, ନିୟନ୍ତ୍ରଣରେ ରହିବ ଓଜନ

ଓଜନ ବୃଦ୍ଧିକୁ ନେଇ ଆଜିକାଲି ସମସ୍ତେ ଚିନ୍ତିତ। ଓଜନ ବୃଦ୍ଧି ଫଳରେ କେବଳ ଫିଗର ଖରାପ ହୋଇ ନ ଥାଏ, ଶରୀରରେ ଅନେକ ରୋଗ ମଧ୍ୟ ସୃଷ୍ଟି ହୋଇଥାଏ। ଯେଉଁମାନେ ପତଳା ହେବାକୁ ଚାହୁଛନ୍ତି ଓ ସବୁଦିନ ସକାଳେ ଭାବୁଛନ୍ତି କେମିତି ଓଜନ କମ କରିବେ ତେବେ ଏକଥା ମନରେ ରଖନ୍ତୁ ଯେ ବର୍ଷ ବର୍ଷ ଧରି ଯେଉଁଭଳି ଭାବେ ଧିରେ ଧିରେ ଓଜନ ବଢ଼ିଥିଲା, ସେମିତି ଧିରେ ଧିରେ ଓଜନ କମ ହେବ। ଯଦି ଭାବୁଥିବେ ଗୋଟିଏ ବା ଦୁଇଟି ମାସରେ ପତଳା ହୋଇଯିବେ, ଏହା ଅସମ୍ଭବ। ମୋଟାପଣ କମ କରିବା କମ ବଡ଼ ଚ୍ୟାଲେଞ୍ଜ ନୁହେଁ। ଏଥିପାଇଁ ଡାଏଟ, ବ୍ୟାୟାମ ସହିତ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟକର ରୁଟିନ ବି ଅନୁସରଣ କରିବାକୁ ପଡ଼ିବ। ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ ଅନୁସାରେ ଡାଏଟ ଓ ଫିଜିକାଲ ଫିଟନେସ ବ୍ୟତୀତ ଦୈନନ୍ଦିନ ଅଭ୍ୟାସ ବି ଓଜନକୁ ପ୍ରଭାବିତ କରିଥାଏ। ଏଠାରେ ଓଜନ ହ୍ରାସରେ ସାହାଯ୍ୟ କରୁଥିବା ମର୍ଣ୍ଣିଂ ଟିପ୍ସ ଦିଆଯାଇଛି।

ଘରେ ବସି ଆପଣ ବି ତିଆରି କରିପାରିବେ ସୋୟା ମିଲ୍କ

ସୋୟାବିନରେ ପ୍ରଚୁର ମାତ୍ରାରେ ଭିଟାମିନ ରହିଛି। ତେଣୁ ଲୋକେ ଏହାକୁ ବେଶ ଆଗ୍ରହରେ ସେବନ କରିଥାନ୍ତି। ଦେଶରେ ସୋୟାବିନ ପ୍ରଚୁର ମାତ୍ରାରେ ଚାଷ କରାଯାଉଛି ଓ ବ୍ୟବସାୟ ବି ଭଲ ଚାଲିଛି। ଏହି ଚାଷ କରୁଥିବା ଚାଷୀ ପ୍ରାୟ ସବୁବେଳେ ଫାଇଦାରେ ରହିଥାନ୍ତି। କାରଣ ଚାହିଦା ଅନୁସାରେ ଯୋଗାଣର ଅନ୍ତର ଦେଖିବାକୁ ମିଳୁଛି। ଏବେ ସୋୟାବିନର ଦାମ ବଜାରରେ ୬୮୦୦ ଟଙ୍କା ପ୍ରତି କ୍ବିଣ୍ଟାଲ ଦାମରେ ବିକ୍ରି ହେଉଛି। ତେବେ ଆପଣ ଜାଣିଛନ୍ତି କି ସୋୟା ମିଲ୍କରୁ ବି ଭଲ ଆୟ କରିହେବ। ନାମରୁ ସ୍ପଷ୍ଟ ହେଉଛି ଏହି ମିଲ୍କ ସୋୟାବିନରୁ ତିଆରି। ଏହି କ୍ଷୀରର ଚାହିଦା ବହୁତ ରହିଛି। ପହଲବାନୀ କରୁଥିବା ଲୋକେ ଏହାକୁ ଖୁବ ବ୍ୟବହାର କରିଥାନ୍ତି। ହାଇ ପ୍ରୋଟିନ ଆବଶ୍ୟକ କରୁଥିବା ଲୋକେ ଏହାକୁ ଅଧିକ ସେବନ କରିଥାନ୍ତି। ଏହାର ଚାହିଦା ଦିନକୁ ଦିନ ବଢ଼ୁଥିବା ବେଳେ ଯୋଗଣ ସେହି ହିସାବରେ ହୋଇପାରୁ ନାହିଁ। ଯଦି ଚାଷୀମାନେ ସୋୟା ମିଲ୍କ ତିଆରି କରିବା କାମ ଆରମ୍ଭ କରନ୍ତି, ତେବେ ଭବିଷ୍ୟତରେ ଭଲ ଆୟ କରିପାରିବେ।

ସୋନୁଙ୍କ ଫିଟନେସ ମନ୍ତ୍ର

ଫିଲ୍ମ ଇଣ୍ଡଷ୍ଟ୍ରୀରେ ନାୟକ ଓ ଖଳନାୟକ ଉଭୟ ଚରିତ୍ରରେ ଅଭିନୟ କରି ଏକ ଭିନ୍ନ ପରିଚୟ ସୃଷ୍ଟି କରିଥିବା ଅଭିନେତା ସୋନୁ ସୁଦ ଗୁରୁବାର ତାଙ୍କ ୪୮ତମ ଜନ୍ମଦିନ ପାଳନ କରିଛନ୍ତି। ତାଙ୍କ ଜନ୍ମ ୩୦ ଜୁଲାଇ ୧୯୭୩ରେ ପଞ୍ଜାବର ମୋଗାରେ ହୋଇଥିଲା। ସେ ଅଭିନୟରେ କ୍ୟାରିଅର ଆରମ୍ଭ କରିବା ପୂର୍ବରୁ ଇଞ୍ଜିନିୟରିଂ ପାଠ୍ୟକ୍ରମ ଶେଷ କରିଥିଲେ। ପରେ ଦକ୍ଷିଣ ଭାରତୀୟ ସିନେମାରୁ ବଲିଉଡକୁ ଯାତ୍ରା କରିଥିଲେ। ସୋନୁ କେବଳ ତାଙ୍କ ଦମଦାର ଅଭିନୟ ପାଇଁ ନୁହେଁ, ବରଂ ନିଜ ବଡି ଓ ଫିଟନେସ ପାଇଁ ବି ବାହାବା ପାଉଛନ୍ତି। ସେ କଠୋର ବ୍ୟାୟାମ ରୁଟିନ ଅନୁପାଳନ କରୁଛନ୍ତି। ସେ ପ୍ରତ୍ୟେକ ଦିନ ବ୍ୟାୟାମ କରିଥାନ୍ତି। ଏଥିସହିତ ନିଜ ଡାଏଟ ଉପରେ ପୂରା ଧ୍ୟାନ ଦେଇଥାନ୍ତି। ଚାଲନ୍ତୁ ଜାଣିବା ସୋନୁଙ୍କ ଫିଟନେସ ମନ୍ତ୍ର ସମ୍ପର୍କରେ।

ବର୍ଷାଦିନେ ଖାଆନ୍ତୁନି ଏସବୁ

ସାଧାରଣତଃ ବର୍ଷାଋତୁ ଅଧିକାଂଶ ଲୋକଙ୍କୁ ପସନ୍ଦ ଥାଏ। ଥଣ୍ଡା ପବନ ଓ ଓଦା ମାଟିର ବାସ୍ନା ଲୋକଙ୍କୁ ଖୁବ ଭଲ ଲାଗିଥାଏ। କିନ୍ତୁ ଏହି ଋତୁରେ ସାଧାରଣତଃ ଅନେକ ପ୍ରକାରର ରୋଗ ସଂକ୍ରମଣ ହେବାର ଆଶଙ୍କା ବଢ଼ିଯାଏ। ଏଥିସହିତ ମଶା ଦ୍ବାରା ବ୍ୟାପୁଥିବା ରୋଗ ବି ଅଧିକ ସଂକ୍ରମିତ ହୋଇଯାଏ। ବିଶେଷଜ୍ଞଙ୍କ କହିବାନୁସାରେ ଲୋକେ ବର୍ଷାଦିନେ ନିଜ ଜୀବନରେ କିଛି ପରିବର୍ତ୍ତନ କରିବା ଉଚିତ। ଫଳରେ ସେମାନଙ୍କ ଶରୀରର ରୋଗପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି ବଢ଼ିପାରିବ। ରୋଗପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି ବଢ଼ାଇବା ପାଇଁ ନିୟନ୍ତ୍ରିତ ଓ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟକର ଭୋଜନ ଗ୍ରହଣ କରିବା ଉଚିତ। ଅନେକ ଗବେଷଣାର ଫଳାଫଳ ଅନୁସାରେ ଖାଦ୍ୟପେୟର ପ୍ରଭାବ ଶାରୀରିକ ଓ ମାନସିକ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟ ଉପରେ ପଡ଼ିଥାଏ। ବର୍ଷାଦିନେ ନିଜ ଖାଦ୍ୟପେୟ ଓ ନିୟମିତ ବ୍ୟାୟାମ ଉପରେ ବିଶେଷ ଧ୍ୟାନ ଦେବା ଉଚିତ।

ପିଲାଙ୍କୁ ସଶକ୍ତ କରିବା ପାଇଁ ଡାଏଟରେ ସାମିଲ କରନ୍ତୁ ଏସବୁ
ପିଲାଙ୍କ ଉଚ୍ଚତା ବଢ଼ାଇବା ଲାଗି ଖାଦ୍ୟରେ ସାମିଲ କରନ୍ତୁ ଏସବୁ

ପିଲାମାନଙ୍କ ଉଚ୍ଚତା ବଢ଼ିବାକୁ ନେଇ ଅଧିକାଂଶ ମା’ ବାପା ଗୁରୁତ୍ବ ଦେଇ ନ ଥାନ୍ତି। ସେମାନେ ଭାବନ୍ତି ପିଲାଙ୍କ ଉଚ୍ଚତା ଆପେ ବଢ଼ିବ। କିନ୍ତୁ ସେମାନେ ଭୁଲି ଯାଆନ୍ତି ଉତ୍ତମ ଡାଏଟ ଓ ଜୀବନଶୈଳୀ ଅବଲମ୍ବନ ପିଲାଙ୍କ ଉଚ୍ଚତା ବଢ଼ିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ। ଆମେରିକାନ ଜର୍ଣ୍ଣାଲ ଅଫ କ୍ଲିନିକାଲ ନ୍ୟୁଟ୍ରିସନରେ ପ୍ରକାଶିତ ଏକ ରିପୋର୍ଟ ମୁତାବକ ପିଲାଙ୍କ ଡାଏଟ ଓ ଉଚ୍ଚତା ମଧ୍ୟରେ ପ୍ରତ୍ୟକ୍ଷ ସମ୍ପର୍କ ରହିଛି। କେବଳ ସେତିକି ନୁହେଁ, ହେଲଥ ନ୍ୟୁଟ୍ରିସନରେ ପ୍ରକାଶିତ ଅନ୍ୟ ଏକ ରିପୋର୍ଟ ଅନୁସାରେ କ୍ଷୀର, ଚିକେନ ଭଳି ଖାଦ୍ୟ ପିଲାଙ୍କ ଉଚ୍ଚତା ବଢ଼ାଇବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ। ପିଲାଙ୍କୁ ଏଥିପାଇଁ ସନ୍ତୁଳିତ ଭୋଜନ ନିୟମିତ ବ୍ୟବଧାନରେ ଦେବା ଉଚିତ। କାରଣ ବୟସ୍କଙ୍କ ତୁଳନାରେ ପିଲାମାନେ ଅଧିକ ସକ୍ରିୟ ରହିଥାନ୍ତି। ପ୍ରୋଟିନ କାର୍ବୋହାଇଡ୍ରେଟ, ମିନେରାଲ୍ସ, ଭିଟାମିନଯୁକ୍ତ ଖାଦ୍ୟ ଉଚ୍ଚତା ବଢ଼ାଇବାରେ ପ୍ରମୁଖ ପୋଷକତତ୍ତ୍ବ ଅଟେ।

ବର୍ଷାଦିନେ କେଶ ଓ ତ୍ବଚା ପାଇଁ ସେବନ କରନ୍ତୁ ଏହି ଡିଟକ୍ସ ଡ୍ରିଙ୍କସ


ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥଙ୍କ ପହଡ଼ ଖୋଲା ଦର୍ଶନ