ଲାଇଫ ଷ୍ଟାଇଲ

ସ୍ୟାଣ୍ଡୱିଚ୍ ଖାଉଥିଲେ ସାବଧାନ! ଶରୀରକୁ ପହଞ୍ଚାଏ କ୍ଷତି

ସାଧାରଣତଃ ଲୋକେ ସ୍ୟାଣ୍ଡୱିଚ୍‌କୁ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟକର ଖାଦ୍ୟ ଭାବେ ଗ୍ରହଣ କରନ୍ତି। ଏହି ଧାରଣା ପାଇଁ ଏହା ଲୋକଙ୍କର ଅଲ୍‌ଟାଇମ୍‌ ଫେବରାଇଟ୍‌ ସ୍ନାକ୍‌ସରେ ପରିଣତ ହୋଇଯାଇଛି। ଏହାକୁ ସକାଳ ଜଳଖିଆ କିମ୍ବା ସନ୍ଧ୍ୟା ସ୍ନାକ୍‌ସରେ ସେବନ କରାଯାଉଥିବାବେଳେ ପିଲାଙ୍କ ଲଞ୍ଚ ବକ୍ସରେ ପ୍ୟାକ୍‌ ହେବା କ୍ଷେତ୍ରରେ ସ୍ୟାଣ୍ଡୱିଚ୍‌ ଆଗରେ ରହିଛି। ଯେ କୌଣସି ସମୟରେ ହାଲୁକା ଭୋକ ମେଣ୍ଟାଇବା ଲାଗି ଲୋକେ ସ୍ୟାଣ୍ଡୱିଚ୍‌କୁ ଏକ ଉତ୍ତମ ବିକଳ୍ପ ଭାବି ଖାଇ ନିଅନ୍ତି। କିନ୍ତୁ ଯଦି ଆପଣ ସ୍ୟାଣ୍ଡୱିଚ୍‌ର ପୋଷକତତ୍ତ୍ବ ଉପରେ ଧ୍ୟାନ ଦେବେ, ତେବେ ଆପଣଙ୍କୁ ସ୍ୟାଣ୍ଡୱିଚ୍‌ରେ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟକର ଦିଗ ପରିବର୍ତ୍ତେ ଅସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟକର ଦିଗ ଅଧିକ ଦେଖାଯିବ। ଚାଲନ୍ତୁ ଜାଣିବା ସ୍ୟାଣ୍ଡୱିଚ୍‌ ସେବନ କରିବା ଦ୍ବାରା ଏହା କିଭଳି ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟ ପ୍ରତି ଖରାପ ହୋଇଥାଏ।

ପେଟ ସହିତ ହୃତ୍‌ପିଣ୍ଡକୁ ବି ସୁସ୍ଥ ରଖେ ଓଟ୍‌ସ ଦଲିଆ

ଦଲିଆ (ପୋରିଜ୍‌) କୁ ସବୁଠାରୁ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟକର ବ୍ରେକ୍‌ଫାଷ୍ଟ ବିକଳ୍ପ ବୋଲି କୁହାଯାଏ। ଆପଣ ଚାହିଲେ ଗହମର ଦଲିଆ ଖାଇପାରନ୍ତି କିମ୍ବା ଓଟ୍‌ସର ଦଲିଆ ଆପଣଙ୍କ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟ ପାଇଁ ଉପଯୁକ୍ତ ବିକଳ୍ପ ଅଟେ। ମିନେରାଲ୍ସ ଓ ଫାଇବରରେ ଭରପୂର ଦଲିଆ ଶରୀରର ବ୍ଲଡ୍‌ ସୁଗାରକୁ ନିୟନ୍ତ୍ରଣ କରିବା ସହିତ ପାଚନ କ୍ରିୟାକୁ ମଧ୍ୟ ସୁସ୍ଥ ରଖିବାରେ ସାହାଯ୍ୟ କରେ। ଯଦି ଆପଣ କ୍ଷୀର ବ୍ୟବହାର କରି ଦଲିଆ ପ୍ରସ୍ତୁତ କରୁଛନ୍ତି, ତେବେ ଚିନି ବଦଳରେ ଗୁଡ଼ କିମ୍ବା ମହୁ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ। ଯଦି ଏହାକୁ ଅଧିକ ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟକର କରିବାକୁ ଚାହୁଛନ୍ତି, ତେବେ ଦଲିଆରେ ଫ୍ରେଶ୍‌ ଫ୍ରୁଟ୍‌ସ୍‌ ଓ ବାଦାମ, କିସ୍‌ମିଶ ପକାଇ ସେବନ କରିପାରିବେ। ଚାଲନ୍ତୁ ଜାଣିବା ପ୍ରତ୍ୟେକ ଦିନ ଦଲିଆ ଖାଇବା ସ୍ବାସ୍ଥ୍ୟପକ୍ଷେ ଭଲ ନା ଖରାପ।

ଆଲର୍ଜି ଏଡ଼ାଇବା ପାଇଁ ଡାଏଟ୍‌ରେ ସାମିଲ୍‌ କରନ୍ତୁ ଏସବୁ

ଆଲର୍ଜି ଏକ ସାଧାରଣ ରୋଗ। ଯେତେବେଳେ ଆମ ଶରୀର କୌଣସି ଜିନିଷକୁ ନେଇ ଅଧିକ ପ୍ରତିକ୍ରିୟା କରିଥାଏ, ଏହାକୁ ଆଲର୍ଜି କୁହାଯାଏ। କୌଣସି ଖାଇବା ଜିନିଷ, ପୋଷା ଜନ୍ତୁ, ଋତୁ ପରିବର୍ତ୍ତନ, କୌଣସି ଫୁଲ, ଫଳ, ପନିପରିବା ସେବନ, ବାସ୍ନା, ଧୁଳି ଧୂଆଁ, ଔଷଧ ଭଳି ଜିନିଷରୁ ଆଲର୍ଜି ହୋଇପାରେ। ଏହିସ୍ଥିତିରେ ଆମ ଶରୀରର ରୋଗପ୍ରତିରୋଧକ ଶକ୍ତି କିଛି ସ୍ବତନ୍ତ୍ର ଜିନିଷକୁ ଗ୍ରହଣ କରିପାରେ ନାହିଁ ଓ ଶରୀରରେ ଏହାର ପ୍ରତିକ୍ରିୟା ଦେଖିବାକୁ ମିଳେ। ଶରୀର ଲାଲ୍‌ ଲାଲ୍‌ ଚକଡ଼ା ହୋଇଯିବା, ନାକ ଓ ଆଖିରୁ ପାଣି ବାହାରିବା, ଅସ୍ତବ୍ୟସ୍ତ ଲାଗିବା, ବାନ୍ତି ହେବା କିମ୍ବା ଶ୍ବାସ ଜୋର୍‌ରେ ଚାଲିବାରୁ ଆରମ୍ଭ କରି ଜ୍ବର ମଧ୍ୟ ହୋଇପାରେ। ଏପରିସ୍ଥଳେ ଡାଏଟ୍‌ରେ କେତେକ ଜିନିଷ ସାମିଲ୍‌ କରିବା ଦ୍ବାରା ଅନେକ ପ୍ରକାରର ଆଲର୍ଜିରୁ ମୁକ୍ତି ମିଳିପାରିବ।

ଭୁଲ୍‌ରେ ବିଲେଇକୁ ଖାଇବାକୁ ଦିଅନ୍ତୁନି ଏସବୁ


ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥଙ୍କ ପହଡ଼ ଖୋଲା ଦର୍ଶନ